John Deere introduceert reparatiesoftware Operations Center PRO Service |
|
|
|
|
 |
| 40 sec |
Met de introductie van de Operations Center PRO Service biedt John Deere een tool aan waarmee klanten zelf reparaties aan hun landbouw-, graszoden-, bouw- en bosbouwmachines kunnen uitvoeren. Deze digitale tool is vooralsnog alleen beschikbaar voor gebruikers uit de Verenigde Staten en Canada. In Nederland zijn nog plannen voor de invoering van dit systeem.
De Operations Center PRO Service breidt de zelfreparatiemogelijkheden voor eigenaren van onder andere landbouw-, bouw- en bosbouwmachines uit. Deze dienst verbreedt het aanbod beschikbare digitale hulpmiddelen. Denk dan onder meer aan een aanvulling van stapsgewijze reparatiehandleidingen en geavanceerde functies zoals de herprogrammering van software voor John Deere-controllers.
Groeiende belangstelling
Het nieuwe platform vervangt het oude Customer Service Advisor-programma en geeft stapsgewijze uitleg bij reparatiewerkzaamheden en onderhoud. Kraakman, de Nederlandse dealer van het Amerikaanse merk, geeft aan dat er nog geen concrete plannen zijn om Operations Center PRO Service in ons land te introduceren: 'Vanuit Nederland hebben we nog niets gehoord over een mogelijke uitrol van dit systeem in ons land. De verwachting is dat dit platform ook hier wordt geïntroduceerd, maar op welke termijn dat is, is nog onduidelijk. Zodra er meer informatie beschikbaar is, wordt dat uiteraard gedeeld.'
| John Deere Walldorf GmbH ... | |
| |
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|
|
 | |
Agribex 2025
|
woensdag 3 december 2025 t/m zondag 7 december 2025 |
|
|
|
|
|
|
|