Whatsapp Facebook X LinkedIn Instagram RSS feed

Locatiebeheerder Begraafplaats bij BAR organisatie

VACATURE
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
vrijdag 10 maart 2023
213 sec


36 uur per week | Barendrecht

Sollicitatiebutton


Welkom bij het team Begraafplaatsen
Wil jij jouw talent inzetten om bij te dragen aan de belangrijke taak van gemeenten? Ben jij iemand die graag zelf zijn functie vormgeeft in een organisatie die volop in beweging is?


Dan hebben wij een mooie kans voor jou. Door pensionering van de huidige beheerder zijn wij op zoek naar een nieuwe aanwinst voor ons team!

Voor het team Begraafplaatsen zoeken wij per direct een: Locatiebeheerder Begraafplaats Barendrecht

Wat ga je doen als Locatiebeheerder Begraafplaats ?

Als locatiebeheerder begraafplaatsen ga je aan de slag op de begraafplaats in de gemeente Barendrecht. Werken in deze functie is bijzonder en betekenisvol, je hebt namelijk de zeer belangrijke taak om het beheer van de begraafplaats op je te nemen.


Een van de mooie taken die je uit gaat voeren is het begeleiden van een uitvaartdienst. Je begeleidt de aula dienst maar je loopt ook voor. Verder vervul je een actieve rol bij veelvoorkomende werkzaamheden zoals het openen en/of sluiten van graven, het ruimen en schudden van graven, het rechtzetten van gedenktekens en het ophogen van graven en ook het reguliere onderhoud. Je houdt toezicht op het werk van derden, bijvoorbeeld bij het plaatsen van gedenktekens. Daarnaast ben je ook actief bezig met zaken die horen bij het dagelijks beheer van de locaties. Je beheert de brandmeldcentrale en je let op een stukje veiligheid vanuit de ARBO. Je zorgt er voor dat de uitstraling en de functionaliteiten van de panden in orde is. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, je staat betrokkenen en nabestaanden correct te woord, informeert bezoekers en treedt corrigerend op als de regels niet worden nageleefd.

Je zorgt - in overleg met de teamleider(s) en de begraafplaatsadministratie - voor de planning van de werkzaamheden. Uitvaartondernemers vinden het fijn om met ons samen te werken. Daar ben je met het team trots op! Want dit komt mede door en de manier waarop jij invulling aan de functie geeft.

Jouw werkzaamheden:

Je maakt de werkplanning voor het team Begraven en de werkplanning (voorbereiding) voor begrafenissen en stemt deze af met de Teamleiders en de begraafplaatsadministratie;
Je wijst vrije graven toe op aanwijzing van de begraafplaatsadministratie volgens de afspraken in de begraafplaatsverordening;
Je communiceert met uitvaartondernemers, steenhouwers en aannemers maar ook met opzichters en diensten (zoals de milieudienst);
Je legt verbinding tussen het uitvoerende team en de begraafplaatsadministratie;
Je stuurt de werkzaamheden aan van het team en je zorgt voor voldoende bezetting;
Je stemt periodiek af met de teamleider(s) en het cluster Voorbereiding en Beheer. Je denkt proactief mee en helpt met opstellen van beheerplannen;
Je zorgt er voor dat de administratieve (digitale) zaken op orde zijn.
Na werktijd - ben je volgens het opgestelde rooster - bereikbaar voor vragen over de begraafplaatsen.


Je kan worden ingezet voor de wacht- en waakdienst.

Wat hebben wij jou te bieden?

Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
De functie is ingedeeld in schaal 7 volgens de CAO SGO (Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties). Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen €2.255,- en €3.301,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
Je hebt in deze functie recht op een inconveniëntentoelage i.v.m. niet vermijdbaar, zwaar, onaangenaam of gevaarlijk werk;
Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
Een ouderschapsverlofregeling.


De BAR-organisatie als werkgever:

De activiteiten van de BAR-organisatie zijn onderverdeeld in 15 clusters, Strategie, Concerncontrol en Directie. In de meeste gevallen tellen clusters meerdere teams. Weliswaar heeft elk cluster en team zijn eigen focus en specialiteit. We zijn er ons echter sterk van bewust dat samenwerking over de grenzen van teams, clusters en soms zelfs gemeenten heen een "must" is voor een goed eindresultaat.


De BAR-organisatie is volop in ontwikkeling. Vanaf 1 januari 2024 zullen de beleids- en uitvoeringsfuncties van de BAR-organisatie weer terug worden gebracht in de gemeentelijke organisaties. Dat betekent voor jouw functie dat je vanaf 1 januari 2024, in dienst komt van de gemeente Barendrecht. Je werkomgeving kan er dus in de toekomst anders uitzien dan vandaag. Hou jij van werken in een dynamische omgeving, dan ben je bij ons op je plek!

Je komt te werken in het team begraafplaatsen. Het team bestaat uit ongeveer 10 collega's. Per gemeente is er een locatiebeheerder die als aanspreekpunt fungeert voor het team voor nabestaanden en externe partijen. De collega's van de administratie zorgen er voor dat alles netjes in orde is, de samenwerking is intensief. De teamleider geeft leiding aan het team door onder andere zorg te dragen voor de personeelszaken, financiën en uitvoering van beleid. Op dit moment heerst er een prettige werksfeer binnen het team, hier wordt ook de nodige aandacht aan besteedt.

Wat vragen we van je?

Je hebt MBO werk- en denkniveau,
Je hebt de opleiding medewerker befgraafplaats gevolgd (dit is een pre) of je bent bereid om deze opleiding te gaan volgen;
Je hebt leidinggevende ervaring;
Je bent een echte dienstverlener die zich goed kan aanpassen aan verschillende situaties;
Je kunt respectvol omgaan met de gevoelige situaties die in dit werk regelmatig voorkomen;
Je hebt affiniteit met het vak begraven en alles wat daarbij hoort, ook met het aanleggen en het onderhouden van graven en het groen;
Je werkt piëteitsvol, zorgvuldig en zelfstandig maar je kunt ook goed samen werken in teamverband. Je bent flexibel, inlevend en servicegericht;
Je bent flexibel en bereid om ook in de avonduren, op zaterdagen en in uitzonderlijke gevallen ook op zondagen te werken als het werk dat vraagt. Daarnaast kan je ook worden ingedeeld voor een telefoondienst buiten kantooruren.


Ben jij onze nieuwe aanwinst?

Wil jij kennis maken met ons? Wij maken wel heel graag kennis met jou! Je kunt op de volgende manieren solliciteren:


- Telefonisch of via WhatsApp via 06-204 47 685

- Per mail via a.v.d.veer@bar-organisatie.nl

- Via de solliciteer button

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Het aanvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Meer informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Arend van der Veer, Teamleider Service en Administratie en waarnemend teamleider Begraafplaatsen via a.v.d.veer@bar-organisatie.nl of via 06-204 47 685.


Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met het COM via com@bar-organisatie.nl.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gebleken geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd.   LOGIN   of maak gratis een account aan.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
GIP
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER